Drage moje dame...
Svaka žena teži ka savršenoj koži, pa tako i ja. I ako smo jako komplikovane u odabiru kozmetike, ja se licno odlučim za kvalitet samih proizvoda kojih kupujem. Ne volim da kupujem online, dok nešto ne isprobam na sopstvenoj koži, ali ovaj put je bilo nešto drugačije.Mozda dan,mozda nedelja,možda nešto u vazduhu...

Dok sam kuckala po netu i tražila razne recenzije proizvoda, naišla sam na sajt www.kozmetikaiparfemi.rs. Sajt pregledan, uredan i pun proizvoda za negu kose, kože, kožmetičkih preparata, parfema...ma ima svega! Zato po završetku čitanja ovog bloga, brzo na sajt jer trenutno imaju dosta akcija! 

Naravo, trazila sam puder.Nisam neki ljubitelj svakodnevnog korišćenja istog, pa sam iz tih razloga tražila neki lagan i mat. U ponudi su imali dosta pudera i podloga, za razne tipove kože i koji efekat želite da postignete da bi  jednostavno blistale.Ono što me  je zabrinjavalo je odabir nijanse, ali taj osećaj je jako brzo prošao kada sam videla koliko realno izgleda slika samih nijansi.Moj odabir je bio INGRID idealMATT , sa mineralnim kompleksom koji je preporučen za sve tipove kože, pa čak i za masnu. Ovaj puder u nijansi  303 dark natural je stojao i prilagodio  se mom licu i tenu.Ne znam da li je to neka magija ovog mog pomoćnika da izgledam kao da sam se "ispeglala", jednostavno mi prija.Koža je glatka, mekana i kao svila.Moć pokrivenosti ovog mog "spasa" je srednja do savršenosti.



Kada smo već kod prikrivanja, naravno da svako od nas ima neku nesavršenost na koži.Tipa, pred neki bitan dan, iskoči vam bubuljica, i ako imate 25 godina i pokušavate da se ne stresirate, jer zaboga, vi ste mladi! 💁
Zato sam trazila korektor, čija bi prekrivna moć bila idealna. I znate šta? Pronašla sam nešto još bolje! U pitanju je korektor INGRID ideal skin concealer sa vitaminom E, ekstraktom zelenog čaja i fucogela koji čini da izgleda kao porcelan i napravi od vaših podočnjaka da jednostavno ne postoje!

...A gde su puder i korektor,tu su naravno i konture, jer lice mora da ima savršene crte zar ne? Tu sam bez premisljanja odabrala paletu INGRID ideal FACE couture cream u nijansi medium. Ovaj proizvod su hvalile mnoge devojke i ja se brojim medju njima. Tekstura ovih "kontura" je kremasta i prelako se razmazuje po podlozi, klizi , pravi  jake i oštre crte o kojima svaka žena sanja. Jer kada mogu modeli, zašto ne bismo i mi devojke?🙆
IdealFace Contouring Cream Medium

Takodje u ovom praktičnom pakovanju dobijate i svetliji deo za ispod očiju, kao i kremast highlighter koji ce učiniti Vašu kožu blistavom i svežom.

Da se sada vratimo na početak.Tu nam je puder, koretkor, konture, higlight...sta nam još fali? Naravno! Rumenilo! INGRID Satin Touch.
Mogu vam reći da je to bila ljubav na prvi "klik". Rumenilo u obliku ruže, sa sitnim, sitnim gliterom koji ima savršenu pigmentaciju i dovoljno je jako malo proizvoda da bi vaši obrazi bili pune topline!


INGRID Satin Touch

                                                           Ukoliko se i vi odlučite za ove proizvode naručite ih kod www.kozmetikaiparfemi.rs gde su cene vrlo povolje i dolaze vam na kućnu adresu ili posetite njihov instagram profil @kozmetikaiparfemirs gde mozete naći sve sto vam treba od nege kose, koze i noktiju, pa sve do parfema i kozmetike. Uživajte i mackajte se! 
Jer samo lepa žena je srećna žena.


by @sandra_simic

Comments

  1. Hvala sto delis sa nama iskustva. Bas cu da pogledam sta sve imaju. Bravo. 😍

    ReplyDelete
  2. Hvala puno! Drago mi je da ti se svidja! 💕 Obavezno!💕

    ReplyDelete
  3. Slike divne 😍 stvarno si sve rekla, svaka cast! 😍❤

    ReplyDelete
  4. Hvala na svim ovim preporukama volim da cujem tvoja iskustva uvijek zato rado i posjecujem ovaj blog 💗divna si mi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

INDOLA , nega kose #SimplySmarter