Zdravo drage moje lepotice!
Kako ste provele vikend? Ili jos bolje pitanje..kako ste provele ponedeljak? Mozda ipak neki drugi put sa tim teskim pitanjima. 😅

Zenama je jako bitno da su lepe, doterane i uvek sredjenje je li tako? Ali sta se krije ispod te "krljušti lepote"? Negovane? Hm... Moje misljenje da je 80% dobra krema na licu! Ukoliko je vase lice unisteno ili ste imali neki problem,ne postoji ni jedna sminka koja zamenjuje i samu negu i dobru kremu na licu! Danas vam predstavljam moj spas i mojih 80% lepote...

VOLLARE kozmetika nam dolazi iz Poljske.Ja,kao i svaka zena volim da isprobam sve sto je novo na nasem trzistu i to medju prvima. 

Dnevna krema DETOX  C+E

Dnevna krema VOLLARE DETOX C+E koja sadrzi aktivni ugalj koji ujedno hrani i stiti vasu kozu od spoljnih uticaja. Krema mirise na svezinu i zaista imate takav osecaj kada je nanesete na lice. Krema je bukvalno napravljena za nas koji smo konstantno na nogama, jer nam ne dozvoljava da lice izgubi sjaj. Takodje sadrzi i coenzyme Q10 koji kozu citi glatkom na dodir.
Vitamin C i E u kremi ne dozvoljava da se taj umor vidi na licu. Jako kremasta struktura, lako se razmazuje i stiti nase lice od UV zraka (UV 20)
Kremu mozete naruciti klikom na link ovde:https://www.kozmetikaiparfemi.rs/proizvod/krema-za-lice-vollare-detox-moisturizing

Struktura dnevne kreme DETOX C+E

Ono sto je meni bilo neophodno je neka jaca krema za "nocnu smenu" oporavka. Odabrala sam ujedno nocnu i maska kremicu,jer mi je bio cilj probuditi se bez podocnjaka.I znate sta? Sa ovom kremom sa i uspela u tome. DETOX Q10. Krema kao stvorena za mene i regeneraciju moje koze preko noci.
Krema jako hidrira tokom spavanja i nemate onaj osecaj maske na licu i ako je sama krema "maska" . Probudicete se lepi,svezi i lice ce vam biti zahvalno jer koristite ove proizvode!



Nocna krema DETOX Q10
Krema je malo tamnije boje,izgleda kao glina,tako i mirise. Lagana za nanosenje i stavite je slobodno u vecoj kolicini jer kozi treba ovakva hidratacija. Sadrzi takodje aktivni ugalj koji cisti kozu od toksina koji se danju nakupio. Nocnu krema/masku mozete poruciti ovde:  https://www.kozmetikaiparfemi.rs/proizvod/krema-maska-za-lice-vollare-detox-regenerating

Koliko cesto stavljate maske na lice? Ja zaista dosta,jer od kada sam presla 25-u trudim se bas obracam paznju koliko hranim svoju  spoljasnju''lepotu''. Probala sam masku DETOX PERFECT PURIFYNG koja zateze lice i ujedno je i cisti. Namenjena je za mesovitu kozu sklonu miteserima, umoru i boricama.Osecaj posle maske je da vam je koza matirana,zategnuta i besprekorno cista. Maskicu mozete naruciti po ceni od 79 dinara klikom na link ovde: https://www.kozmetikaiparfemi.rs/proizvod/maska-za-lice-vollare-detox-perfect-purifying
Sve maske su iz VOLLARE kozmetike.
VOLLARE kozmetiku mozete naruciti na sajtu: https://www.kozmetikaiparfemi.rs/?s=vollare&post_type=product

24K zlatna maska protiv bora






Nocna maska od vitamina A za duboku regeneraciju kože

Maska sa HYALURONOM koja zateze kožu
Budite lepe.Budite svoje.Budite negovane,jer samo lepa zena je srecna zena.

Comments

  1. Jedva sam cekala da izbacis blog o njihovim proizvodima, par puta u toku posla sam gledala da li si izbacila, i bas sam se obradovala kada sam videla! Ja sam koristila njihove nocne maskice i ujutru mi je lice tako osvezeno i nema tezinu spavanja. Bas su mi primamljive ove dnevne kremice, moracu sto pre da ih prisvojim! Veliki pozdrav draga iz Kraljeva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na ovom komentaru! Drago mi je! Pozdrav i za tebe!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

INDOLA , nega kose #SimplySmarter