INDOLA , nega kose #SimplySmarter


    Zdravo moje lepotice,drago mi je što se uvek vratite na čitanje mog bloga,nemate pojma koliko to meni znači. Danas imam nešto lepo da vam predstavim i sa sigurnošću mogu reći da su mi do sada ovo omiljeni proizvodi za moju i ne baš tako bujnu kosu. Predstavljam vam INDOLA proizvode za negu kose. Uputiću vas malo ko su INDOLA proizvodi.  Rećiću... profesionalci. INDOLA je Holandski brand koji postoji još od davne 1929 godine. Niste znali,malo nemoguće? Možda su baš i zbog toga najbolji. Trude se da budi prvi u svemu,drugačiji. Dominira urbani stil, pun boja i smelosti.
Odusevljena sam takodje i ljudima koji rade u INDOLI, koji su mi pomogli da odaberem proizvode koje su baš za moj tip kose. Ja sam vam tipična žena,gustine imam,ali tanka dlaka, sklona mašćenju i pucanju krajeva.Uvek volim da imam frizuru, ponekad pegla odradi svoje ,ali...sada sam sa INDOLOM spokojna. U INDOLI postoje tri faze: SMART PRANJE, SMART NEGA I SMART STILIZOVANJE. Njihova parola je SIMPLYSMARTER.


šampon INNOVA INDOLA


SMART pranje:
Šampon iz kolekije INNOVA koji neguje kosu dragocenim uljnim eliksirima i zagladjuje površinu dlake i daje joj zlatni sjaj. Šampon je dosao u prelepom srebrnom neseseru.Ovaj proizvod sprečava pucanje dlake i samih vrhova do 80%. Kosa mi je pre pre pre mekana,jako svilenkasta i sto je meni najbitnije nemam osećaj slepljenosti, kosa je blistava. Arganovo ulje divno miriše iz ovog šampona tako da sam ja oduševljena ovim proizvodom.









INNOVA sprej za kosu


SMART  nega:
Ovaj proizvod je moj favorit pored ulja kojeg ću vam predstaviti kasnije. Takodje je iz INNOVA kolekcije. Mirišljavi sprej za kosu, pun hranjljivog ulja koji ne lepi kosu već joj daje fanstastičan blistav i sjajan izgled. Unutra ovoga spreja se nalaze zlatne čestice tako da moja kosa na suncu izgleda kao magija. Promućka se ,poprska i divan miris koji vas podseća na leto. Jedina mana sto ovaj proizvod nije preporučen za plavuše.












Ulje za kosu INNOVA


Ovo ulje za kosu nanosim svakog dana i vidim da su mi se krajevi prolepšali. Ja sam onaj tip devojke koji se šiša na svakih mesec dana, jer najviše mrzim da vidim ispucale krajeve. Ne otežava i ne masni krajeve,kosa jako brzo upije. Preporučeno je za tanak tip kose. Nanosi se na mokru kosu,mada ja stavim i na suvu da bih je lepse stilizovala,dobila sjaj i mirisala kao luda na razna bogata ulja. Zamislite tek kada pomešam sprej i ovo ulje...recimo da mi parfem ne treba. Realno.












Sprej za zaštitu od toplote



Prelazimo na SMART stilizovanje:
 INNOVA setting thermal protector. Kao što mu i samo ime kaže zaštita od toplote. Iskreno,trudim se da peglu i figaro ne koristim uopšte, jer svi znamo koliko je štetna. Ovaj sprej se koristi baš u te svrhe kada je to neizbežno. Sprej štiti kosu do 200 stepeni i iskreno mnogo manje osecam grižu savesti od kada ga stavljam, a koristim peglu. Možete ga naneti na mokru i suvu kosu,ja ga koristim čak i kada trebam da se isfeniram.Od viška glava ne boli,a može puno da vam donese i zaštiti kosu.










Puder za volumen kose




Mala stvarčica, a tako moćna. Ovo je puder za volumen kose. Niste čuli nigde,e pa evo prilike. Umesto tapiranja učinite vašoj kosi uslugu.Posipete jako malo ovog pudera, dobijate čvrstinu i volumen kose. Nema laka, nema slepljenosti,ne ostavlja belo na temenu, jer je to prva pomisao kada se kaze puder. Miris svežine i sama pomisao da neće biti tapiranja i rasčešljavanja kosa mi zahvaljuje.




Lak za kosu INDOLA













Lak za kosu. Prva pomisao je čvrstina, sjaj koji izgleda kao da je kosa masna i čupanje kose pri raščesljavanju. Sa INDOLIMIN lakom nije nista od toga. Ovaj lak za kosu je puderast i ne lepi kosu, već joj daje volumen i prirodan lepršav izgled. Kosa posle nanošenja ne izgleda teško i laka je za češljane,dok pritom frizura i dalje stoji. Možda je neka magija unutar ove boce koja mi se jako svidja. Jednom kada probate ovaj lak nećete se vraćati starom. I sto je najbitnije ne šteti vašoj kosi.




INDOLA je profesionalna nega. Zašto sebi ne priuštite samo najbolje,jer vaša kosa upravo to i zaslužuje. Sve informacije o ovim proizvodima možete naći na sajtu www.indola.com i njihovom Instagram profilu https://www.instagram.com/indolasrbija/ gde će vas uputiti u salone koje koriste INDOLU i samu negu vaše kose.

INDOLA vam preporučuje da budete uvek lepi,negovani i svoji!







Comments

Popular posts from this blog